Őrült a Tesla árazása?
-
Szerződr. Varsányi Károly
-
Kommentek0 Komment
-
Kategória
“A világ fenntartható energiára való átállásának felgyorsítása”. Hirdeti a Tesla öles betűkkel.
Azt hiszem a kulcsszó itt a gyorsítás.
A vállalat úgy döntött, hogy az árak csökkentésével maximalizálja a termelést, hogy gyáraik 100%-os szinten működjenek. Miközben növekednek. Más szóval, a Tesla úgy árazza termékeit, hogy jövőre TÖBBET adnak el, ahelyett, hogy idén a lehető legtöbb profitot termelnék.
Persze sokan “sírnak” most, akár joggal is, akik nem olyan régen vették meg a Teslájukat.
Viszont ez a stratégia azt jelenti, hogy minden(ki) máshoz képest több Tesla lesz az úton. Ezt már látjuk, tekintve, hogy a Model Y a világ legkelendőbb autója. Miért állna meg a trend?
Ne legyen kétségünk: ahogy kijön a Cybertrux, itthon is megindul (újra) a divathullám és ezzel a videógyűjtő rendszer is “szélesedik”.
A Teslák már most is sok helyzetben képesek vezetni magukat a jelenlegi FSD Béta szoftverrel, de ez a rendszer jelenleg a 2-es szintre korlátozódik. Ez azt jelenti, hogy továbbra is a sofőr feladata figyelni a rendszert, miközben az autót vezeti, de itt a legfontosabb az, hogy minden Tesla autó rengeteg vezetési adatot gyűjt, függetlenül attól, hogy a rendszer be van-e vagy ki van kapcsolva.
Ezek az adatok teszik lehetővé, hogy a Tesla teljesítse azt a célt, hogy 5-ös szintű önvezető rendszert kínáljon a vásárlóinak. Az egyetlen hiányzó rész a szoftver. A hardware (kocsi) már meg van.
A Tesla olyan intelligens rendszert épít ki, hogy a nyolckamerás rendszere és a fedélzeti számítógépe kezelje az útviszonyok bármilyen változását.
A Tesla érdeke, hogy a lehető leggyorsabban elárassza a piacot videógyűjtő robotokkal (egyelőre elektromos autóknak is nevezhetjük őket), azért, hogy behozhatatlan előnyhöz jussanak, ha elfordítják majd az önvezető szoftver kapcsolóját.
Ittas vezetés? Felejtsd el! Ez csak 1 példa, de a Semikkel és a többi use case-el még lehetne hozni bőven példát.
A világ legnépszerűbb autója egy videógyűjtő robot is, amely megtanítja vezetni az MI-t. A kérdés nem az, hogy mi történik a Teslával, miközben folyamatosan csökkentik az árakat? A kérdés az, hogy mi történik, ha a Teslának elegendő adata van ahhoz, hogy átkapcsolja az önvezetésre az autókat? (Azon túl, hogy jogilag onnantól övé az összes felelősség is.)
Leave A Comment Válasz megszakítása
Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .
Üdvözöljük a blokklánc jogász weboldalán
Legfrissebb bejegyzéseink
Címkefelhő
Legfrissebb hozzászólások
- dr. Varsányi Károly - Olvasói vélemény az ex InLock korai kifizetésről.
- atti - Olvasói vélemény az ex InLock korai kifizetésről.
- dr. Varsányi Károly - 2 kérdés az ex InLock Vigiler.io kapcsán.
- Sobrijozska - 2 kérdés az ex InLock Vigiler.io kapcsán.
- dr. Varsányi Károly - Aranyvízum? Miért nem Bitcoin alapon?
Archívum
- 2024. szeptember (12)
- 2024. augusztus (27)
- 2024. július (25)
- 2024. június (16)
- 2024. május (21)
- 2024. április (23)
- 2024. március (24)
- 2024. február (25)
- 2024. január (24)
- 2023. december (24)
- 2023. november (28)
- 2023. október (13)
- 2023. szeptember (26)
- 2023. augusztus (13)
- 2023. július (15)
- 2023. június (15)
- 2023. május (12)
- 2023. április (11)
- 2023. március (21)
- 2023. február (12)
- 2023. január (19)
- 2022. december (14)
- 2022. november (20)
- 2022. október (15)
- 2022. szeptember (13)
- 2022. augusztus (10)
- 2022. július (13)
- 2022. június (12)
- 2022. május (17)
- 2022. április (14)
- 2022. március (8)
- 2022. február (9)
- 2022. január (17)
- 2021. december (12)
- 2021. november (15)
- 2021. október (15)
- 2021. szeptember (20)
- 2021. augusztus (20)
- 2021. július (18)
- 2021. június (32)
- 2021. május (26)
- 2021. április (32)
- 2021. március (24)
- 2021. február (21)
- 2021. január (29)
- 2020. december (26)
- 2020. november (25)
- 2020. október (31)
- 2020. szeptember (25)
- 2020. augusztus (23)
- 2020. július (21)
- 2020. június (14)
- 2020. május (12)
- 2020. április (13)
- 2020. március (14)
- 2020. február (7)
- 2020. január (10)
- 2019. december (16)
- 2019. november (12)
- 2019. október (14)
- 2019. szeptember (15)
- 2019. augusztus (18)
- 2019. július (20)
- 2019. június (25)
- 2019. május (21)
- 2019. április (20)
- 2019. március (23)
- 2019. február (18)
- 2019. január (24)
- 2018. december (19)
- 2018. november (22)
- 2018. október (21)
- 2018. szeptember (25)
- 2018. augusztus (19)
- 2018. július (19)
- 2018. június (18)
- 2018. május (24)
- 2018. április (21)
- 2018. március (19)
- 2018. február (20)
- 2018. január (27)
- 2017. december (22)
- 2017. november (23)
- 2017. október (22)
- 2017. szeptember (23)
- 2017. augusztus (30)
- 2017. július (26)
- 2017. június (23)
- 2017. május (23)
- 2017. április (9)