Digitalcash.hu
  • Telefonszámunk:
  • Címünk
    Budapest, Hungary
  • Munkaidőnk:
    Hétfő - Péntek 9.00 - 17.00

New to site?


Login

Lost password? (X)

Already have an account?


Signup

(X)
Farooq
KezdőlapTeslaŐrült a Tesla árazása?
04
szept

Őrült a Tesla árazása?

  • Szerző
    dr. Varsányi Károly
  • Kommentek
    0 Komment
  • Kategória

“A világ fenntartható energiára való átállásának felgyorsítása”. Hirdeti a Tesla öles betűkkel.

Azt hiszem a kulcsszó itt a gyorsítás.

A vállalat úgy döntött, hogy az árak csökkentésével maximalizálja a termelést, hogy gyáraik 100%-os szinten működjenek. Miközben növekednek. Más szóval, a Tesla úgy árazza termékeit, hogy jövőre TÖBBET adnak el, ahelyett, hogy idén a lehető legtöbb profitot termelnék.

Persze sokan “sírnak” most, akár joggal is, akik nem olyan régen vették meg a Teslájukat.

Viszont ez a stratégia azt jelenti, hogy minden(ki) máshoz képest több Tesla lesz az úton. Ezt már látjuk, tekintve, hogy a Model Y a világ legkelendőbb autója. Miért állna meg a trend?

Ne legyen kétségünk: ahogy kijön a Cybertrux, itthon is megindul (újra) a divathullám és ezzel a videógyűjtő rendszer is “szélesedik”.

A Teslák már most is sok helyzetben képesek vezetni magukat a jelenlegi FSD Béta szoftverrel, de ez a rendszer jelenleg a 2-es szintre korlátozódik. Ez azt jelenti, hogy továbbra is a sofőr feladata figyelni a rendszert, miközben az autót vezeti, de itt a legfontosabb az, hogy minden Tesla autó rengeteg vezetési adatot gyűjt, függetlenül attól, hogy a rendszer be van-e vagy ki van kapcsolva.

Ezek az adatok teszik lehetővé, hogy a Tesla teljesítse azt a célt, hogy 5-ös szintű önvezető rendszert kínáljon a vásárlóinak. Az egyetlen hiányzó rész a szoftver. A hardware (kocsi) már meg van.

A Tesla olyan intelligens rendszert épít ki, hogy a nyolckamerás rendszere és a fedélzeti számítógépe kezelje az útviszonyok bármilyen változását.

A Tesla érdeke, hogy a lehető leggyorsabban elárassza a piacot videógyűjtő robotokkal (egyelőre elektromos autóknak is nevezhetjük őket), azért, hogy behozhatatlan előnyhöz jussanak, ha elfordítják majd az önvezető szoftver kapcsolóját.

Ittas vezetés? Felejtsd el! Ez csak 1 példa, de a Semikkel és a többi use case-el még lehetne hozni bőven példát.

A világ legnépszerűbb autója egy videógyűjtő robot is, amely megtanítja vezetni az MI-t. A kérdés nem az, hogy mi történik a Teslával, miközben folyamatosan csökkentik az árakat? A kérdés az, hogy mi történik, ha a Teslának elegendő adata van ahhoz, hogy átkapcsolja az önvezetésre az autókat? (Azon túl, hogy jogilag onnantól övé az összes felelősség is.)

Címkék:

dr. Varsányi Károly ügyvéd, a digitalcash.hu oldal szerkesztője, más oldalak vendégírója, blokklánc jogász. Ha kérdésed van a digitális fizetőeszközök vagy a digitális eszközosztályok (tokenek, etc.) kapcsán, akkor írj neki.
Ajánlott bejegyzések
SZÓLJ HOZZÁ

Leave A Comment

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Digitalcash.hu